Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 23. august 2015

(Sen) sommerhelg på fjellet..


Er det sommer, eller er det sensommer..

Spiller ingen rolle
det var uansett nydelig sommer på fjellet denne helgen..


Sekken ble pakket 
og vi tok sikte på Rauhovden
- toppen midt i mot -


Etter en sommer med mye blautmyr og gjørme
var et deilig å kunne gå på tørre og faste stier..


Ikke den høyeste toppen i fjellheimen
men når vi går helt fra hytten og hit
ble det en flott tur i varmen


Utsikten er upåklagelig
Gjevilvatnet, Snydda, Gjevilvasskammene og Blåhø..


Fin fjelltur, men lite matauk..

Vi møtte folk med multer i spann
men vi fant bare kart..

Guri så godt det er med sånne helger ..


1 kommentar:

  1. Så fine bilder. Skulle gjerne vært med dere på den turen! Ønsker deg en superfin sen-sommer-mandag!

    SvarSlett