Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 21. februar 2016

Den beste årstiden


Dette er den aller beste årstiden 
- synes iallefall jeg -

Alt det fine ligger foran oss..


Blåswix-føre


..sollys, luft..


skiturer..


Løsrivelse fra sofakrok og strikketøy..

Jeg må UT..


Ønsker dere alle en strålende vinterferie
Jeg hadde en nydelig vinterferiedag på fredag..

Såå herlig..

4 kommentarer:

  1. Å så fint! Ja, disse dagene gir energi og det trenger vi! Og strikketøyet har et nydelig mønster og farger. Riktig god søndag. Klem fra Birte

    SvarSlett
  2. Nydelige vinterbilder. Og det fine strikke6t du har på gang da.
    klemz

    SvarSlett
  3. Varm vintersol er energi ;) Bare så godt å kjenne solvarmen mot kinnene i strålende vintervær. Ja det er en nydelig årstid;) Lekkert strikketøy på deg ;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. Skjønner godt at du må ut når du har et slikt vær i de flotte omgivelsene. Å være ute er terapi for kropp og sjel.

    SvarSlett