Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

mandag 6. juni 2016

Ikke noe spesielt..


Det er ikke så spesielt
men tenker DU noengang over
 hvor vakkert det er
der du egentlig ikke tenker over det..


Langs den gamle gårdsveien..


..og langs det lille tjernet

(hvor endene la på svøm akkurat når jeg skulle ta bilde..)


I den uryddige skogen ..


Og midt innimellom all skog og trær
hvor det kan skimtes en flott utsikt..

Og såå godt det er med sommer!


3 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig med deg; det å nyte hverdaggledene krever litt fokus en stund - stoppe opp og nyte, ikke bare haste videre! Klem fra meg til deg

    SvarSlett
  2. Fine bilder frå naturen.
    Det er fantastisk mange fine blikkfang når ein bevegar
    seg ute i skog og mark, eller etter vegen som du viser i første bilde.
    Det gjeld å ha augene med seg :)

    Fin tysdagskveld.

    SvarSlett
  3. Absolutt. Alle grøftekanter er så vakre akkurat nå.Reine smykkene med all slags blomster. I dag har jeg plukket en nydelig stor bukett med liljekonvaller på stien opp fra hytta.
    Klemz

    SvarSlett