Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 4. juni 2016

Varm på sommerføttene


Egentlig
så liker jeg ikke å strikke labber..

..enda så gøy det kan være


Men når min kjære datter
kommer og sier 
at hun hadde lyst på sånne labber..


..da er ikke mammaen tung å be..


Mønsteret finner du gratis på Drops design
(og mange andre flotte mønster)

Mine ble strikket i garnet STERK
sååå myke og deilig..

Joda, egentlig var det jo
så gøy å strikke labber..



3 kommentarer:

  1. De er bare kjempe-veldig fine! Slike bør jeg strikke! Til meg selv. Nyt solskinnsdagen din. Klem fra Birte

    SvarSlett
  2. Kjempefine lestar.
    Så fint mønster.

    SvarSlett
  3. Kjempefine "labba"! Mønstersokker er jo morsomt å strikke. Jeg strikker mørkeblå sokker i herrestørrelse på pinner nr 3. Det er ikke så spennende, men ei bestilling er ei bestilling, og da så.
    Strålende vær om dagen, og det varer og det varer. Herlig!

    Ønsker deg ei ny, fin uke!

    Klem

    SvarSlett