Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 30. juni 2013

Hytteferie..


I år blir det hytteferie
På fjellet
Og jeg gleder meg veldig


3 deilige uker
i en frisk og frodig fjellheim.

Gå turer, nyte, slappe av
Ta dagene som de kommer..


Været må også taes som det kommer..
Dårlig vær kan jo ikke få ødelegge ferien




Vaffelkakene på turisthyttene 
er både dyre og deilige, nam nam..


Men ikke ferie riktig enda
Må nok jobbe litt til..

NB: Hvis jeg forsvinner fra bloggverden, så skyldes det noe med Google.. De vil ha ny oppdatering på bankkortet mitt før jeg får legge inn flere bilder, men banken min sier "nei".. så da så.. Håper jeg finner en løsning etterhvert - tenkte ikke å avslutte bloggingen nå..


4 kommentarer:

  1. Tusen takk for trivelig kommentar:) Jo det er veldig trivelig med besøk, men du verden hvor sliten man blir av slike sjeldne "overdoser"....;)Ut i uka drar vi også på hytta - Røros sjølsagt - gleder meg veldig:)))Lykke til med livet i fjellheimen - ser helt fantastisk ut:) Klem fra meg som må finne senga nå om det skal bli noe jobb i morgen!

    SvarSlett
  2. Forstår godt at du gleder deg, det ser flott ut.

    SvarSlett
  3. Hei:) Jeg har kost meg både vel og lenge her på bloggen din. Beundret det flotte teppet du har laget, kost meg med vannkringler (de husker jeg fra barndommen), og ikke minst de flotte bildene i dette innlegget. Det høres ut til å være en skikkelig god ferie hvor du får ladet opp batteriene.
    Takk for gode ord hos meg. Fargene kommer nok tilbake. Nå er det foreløpig pastell det går i, men plutselig... uff, orker ikke tenke på det:)

    Håper du blir enig med google. Hørtes skummelt ut.

    Ha en riktig god, lat og lang sommer.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Hytteferie i fjellet er herleg. No er eg litt i tvil om den fyrste hytta på bilda :D

    Klem og god torsdagskveld!

    SvarSlett