Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 19. oktober 2013

Den som venter på no' godt.. osv..




I over to år
har vi gått og ventet på et endelig klarsignal 
for å få begynne på restaureringsarbeidet
av den gamle trønderlånen..

Ventet på tegninger fra arkitekten
ventet på tilbakemeldinger fra kommunen
ventet på reviderte tegninger
ny tilbakemelding
prisoverslag/tilbud

Vi har hørt etter
og gjort som kommunen har befalt HELE veien

..og ventet og ventet..

Så kom det et "ja",
som kom et kontra.. ikke helt "ja" alikevel..

Ny runde med søknad og venting..

Graveren og arbeidsfolket står klar til å begynne
Fredag kom enda en kontramelding....

Jeg har mistet motet
Jeg kjenner nå at jeg mistet troen på prosjektet..


Jeg har ventet så lenge, har tenkt, planlagt og vurdert..og drømt...

Akkurat NÅ kjennes det som om
jeg har ventet forgjeves...


2 kommentarer:

  1. Å så kjedelig:(
    Men de må da snu igjen. Alle er vel tjent med at dere setter huset istand skulle jeg tro. Du må bli kjent med en av de "store" på boligfronten;) så blir det ordning skal du se.
    Ikke mist motet, det er bare en liten motbakke før dere er fremme;) Håper jeg;)

    God lørdag til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Trasig for dere. Kommuner er ikke å spøke med. Rart de er så vankelmodig da.Ønsker for dere at alt ordner seg.
    Klem

    SvarSlett