Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 5. oktober 2013

Vinduer og andre valg



Jeg skal på ingen måte si at det har gått fort fremover
med gårdsprosjektet vårt..

MEN
nå er vi faktisk kommet så langt at vi skal begynne å ta endel valg


Vi tror vi vil ha sånne vinduer

Spørsmålet er jo hvordan de er å vaske..


.. og dører inne må vi vel ha.. 


Parkett..


- og takstein..
akkurat DET hadde jeg visst ikke noen formening om..


Men nå lærte jeg at vi burde velge glassert stein,
for da setter ikke mosen seg så fort..

Nuvel - noe sier meg at det skal bli endel valg å ta fremover..

Men snart er vi i gang!

4 kommentarer:

  1. Så spennende prosjekt dere får! Gleder meg til å se resultatet etter hvert:) Kos deg med prosessen<3

    SvarSlett
  2. Ja det er mye å ta stilling til. Vinduene du vil ha er jo bare lekre da. "Drit" i at de er dumme å vaske, De passer til bygningen. Ønsker deg en super helg videre.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei;)
    Å så spennende;) Ja, det er mange valg!! Vinduene er lekre de;) Og dører med glass! Bare så lekkert med lyset som går fra rom til rom. Har du ikke tenkt på skifer på taket? ;)

    Du er så flink at dette tror jeg ikke byr på problemer;) Kos deg med valgene;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Joda, litt lys må vi jo få inn..Men arkitekten vi brukte, han ville jo ha lys inn overalt og lite med dører og innervegger.. Når du nevner takskifer, så snakket vi om det i dag.. Googlet og sjekket endel.. Det er skikkelig fint. Vi får se.. Ikke helt i mål riktig enda, nei..men snart begynner det ihvertfall å skje noe..

      Slett