Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 6. april 2014

Cortinagenser..



Jeg hadde bestemt meg
for at nå skulle jeg ikke strikke mer på laaang tid...

Skap og skuffer er  jo fyllt opp med
"pent brukte" strikkeplagg...

Men så kom junior
og lurte på om jeg kanskje gadd
å strikke en genser til ham..


Det betyr jo at mor
slipper det hun har i hendene 
og setter i gang..

Nå er den akkurat ferdig
og da passer det jo godt at
junior fyller 24 år
så kan han få den da..


Og når det gjelder huset..
..så skjer det stadig fremskritt..

Kjempegøy

3 kommentarer:

  1. Noen ganger er det kjekt at disse store barna ønsker seg noe slik at mor har noe å henge fingrene i;)
    Huset, det går jo så fort!!! Kanskje vi kan legge en sykkeltur innom en søndag når kneet blir bra!
    God søndag og fin uke til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Ahhh kjempeflott genser har du strikt. Vakker. Jeg fant fint mönsteret i blogglandia. Jeg liker.
    Jeg mener det blir et fint hus...först det ser liten men senere det blir större og större, jeg krysser fingrene for deg med huset bygge. Hilsen kommer til deg fra Viola. Ha en riktig fin uke fortsatt.

    SvarSlett
  3. Kjekt å sjå det veks både hus og handarbeid.
    Ynskjer deg ei herleg påske!

    SvarSlett