Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 30. mars 2014

Mor-og-datter-tur til København



Annenhvert år
omtrent på denne tiden
drar datteren og jeg på tur sammen..


I år til København..

.. hvor våren er på vei å sprette ut..

 

Utrolig deilig å sitte på fontenekanten
på Amagertorv
å se på folk
kjenne solen varme
..og drikke kaffi av pappbeger
fordi det er umulig å finne en eneste ledig utekafestol...


For beina måtte hviles - innimellom
Det blir MYE gåing
MYE shopping..
.

Og selvsagt var vi på teater..
- EVITA -
Historien om fattigjenten som ble presidentfrue i Argentina
Flott!
Sann histori.


Dette er vår 6. mor-og-datter-tur
Et artig påfunn, som vi sikkert vil fortsette med i flere år..



Jada
vi har en sønn også
Men han fristes overhode ikke av
å dra på shopping-/teatertur med moren sin
...

Men VI to som er på tur
koser oss
også med fristelser
som varme Belgiske vafler
med flødeskum og sjokolade..

3 kommentarer:

  1. Åååå så koselig IJ;) Så bildet med alle shoppingposene ;) Regner med at det kommer oppdattering med innholdet;) Her blir det ikke tur til Danmark 19.juni, men det ser jeg frem til;)

    Superfin uke til deg;) Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Det ser ut som dere har hatt en fantastisk tur!

    SvarSlett
  3. Så koselig :). Køben er ein kjekk by å reise til!

    SvarSlett