Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 22. mars 2014

Årets første skitur


Det er neimen ikke ofte
at jeg må vente helt til 22. mars
for å komme meg på årets første skitur..

Men etter en vinter uten nedbør
hverken i byen eller på fjellet
var det godt da det forrige helg snødde - mye


Skiføret i dag 
var innimellom både isete og glatt..
.. = universalklister..


..og enda mere universalklister...

Men etter ca 2 deilige mil
og litt gangsperr i lårene


var det så godt å komme hjem til en
langsteikt og saftig
reinnsdyrsteik..

Å, så godt det gjør med sånne helger ...


God helg til deg og dine også.


1 kommentar:

  1. Ser herleg ut! Trur ikkje det vert ski på beina for meg denne vinteren, likar snø og bortoverski eg og.

    SvarSlett