Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 8. mars 2014

MIN kvinnedag..


I dag er det 8.mars
kvinnedagen..

Dagen da kvinnene verden over
kan få fremme kvinners rettigheter
å kjempe for et bedre liv...

JEG 
trenger ikke paroler
 dagen min i dag var perfekt....

Fjellet lå dekket med ca 3 cm nysnø,
..sol..
"pusekattene" er begynt å sprette ut..


Satte meg  i solstolen, 
kjente på en sol som varmer hele meg

Strikketøy


Deilig

Da trenger jeg ærligtalt ikke å ønske meg noe mer..


God helg til dere alle..


1 kommentar:

  1. Ser jo bare helt vidunderlig ut. God drikke! og strikketøy må være perfekt under det vakre teppet ditt. Nyt dagen i skjønne omgivelser;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett