Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 1. mars 2014

Nå er det mars..



Utrolig - det er 1.mars..
Her i Trondheim har det vært vår siden jul
Enda "normalen" 
pleier å være vinter til bortimot mai..

Februar har vært den varmeste på 250 år!

Rhododendroen har blitt vannet flere gangen
Resten av hagen burde vært STØVSUGET


Det klør litt i fingrene etter å begynne hagearbeidet
men det var ikke antydning til spiring enda

Og det kan jo fremdeles komme snø..
selv om ingen lenger ønsker det..

På "småbruket" har det endelig begynt å skje noe..


Dette skal med tid og stunder 
bli et spesialtilpasset 
"Nestun" fra Mesterhus..

God helg til deg som titter innom bloggen..


1 kommentar:

  1. Hei;) Jeg har vannet rhododendronene og rosene mine etter at du skrev om det første gangen;) Takk for tipset. Bruker jo ikke å tenke på det i februar mars!!
    Har funnet frem noen kaniner til litt vårpynt;) Mannen har "prepet" ski og snurt opp syklene;)

    God helg;)

    SvarSlett