Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

fredag 27. juni 2014

Når huset skal selges



Når huset skal selges
er det lurt å fortelle folket
at det er til salgs..


Hvis noen der ute
har lyst på et veldig koselig hus i Trondheim (Ratetoppen)
så kommer vårt for salg i ca midten av august..

7 år gammelt
Frittliggende innerst i veien
Luftig, mye himmel, mye sol

Varmt og godt, med gulvvarme fra fjernvarmeanlegget

Innholdsrikt, ingen slitasje
4 soverom/evt 3 soverom og loftstue
2 bad

Garasje og uthus


En koselig plass om sommeren..


om høsten..


.. og til jul..




Usjenert plass på terassen. Ikke innsyn



Hage med epler, bringebær og rips..









Lyse vegger 


Hvite dører
Flislagt gang



Gjestebad


Kjøkken med kjølehjørne


Hovedbad



Loftstue med dør ut til balkong


Likedan vinduer i hele huset..

Fristende?
Da kan du kontakte Marianne
på EiendomsMegler 1
Tlf 922 43 704

(Bildene er mine egne, fotografen vil nok gjøre det litt bedre..)

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder;) Er ikke sikkert fotografens bilder blir så bra som dine. Du har litt mer omtanke i dine.
    Lykke til med salget og den hyggelige megleren;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Ønsker deg en riktig god sommer, nyt dagene som de kommer.

      Slett