Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 7. august 2014

Så sant, så sant..



 Da AnnaKa kom med nytt veggteppe-mønster
i fjor høst
fallt jeg for teksten
og disse herlige blåfargene


Men dere vet..
det ble ikke et lite veggteppe - denne gangen heller

..det ble et stort slumreteppe til hagebenken..


 Marianne hos KarmaQuilt
hjalp meg med sammenquiltingen

det ble både kreativt og flott gjort


Å sitte i 28 varme sommergrader å sy lukkekant
med teppet på fanget
var varmt!


Jeg sier meg godt fornøyd 
med det ferdige resultatet

og gleder meg til kjølige høstkvelder


hvor jeg kan ha det
rent nok
til å bevare helsen
og rot nok
til å bevare lykken



1 kommentar:

  1. Det var veldig nydelig! Akkurat som alt det andre du syr:-)

    SvarSlett