Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 5. februar 2015

"Dorthegenser"


Sånn..
Da har også jeg strikket  en "Dorthegenser"..


I motsetning til jakken jeg strikket på pinner nr 2
gikk denne rasende fort
med dobbelt garn og pinner nr 6..

Nå gjenstår det å se om den er passelig til "svigerdatteren"..
.. for det er hun som skal ha denne..

Jeg har også en "svigersønn"
som heter noe med Marius, så det sier seg vel selv hvilken genser han bør få..

- engang -


..men først må jeg strikke ferdig
"Bergenseren" min

(Ser du alle paraplyene?)

Og etterpå det
satser jeg på at våren kommer
sånn at jeg kan begynne å pusle litt ute..

1 kommentar:

  1. Imponerende strikkeproduksjon, men så jobber du vel i garn-mekka og møter mange fristelser:) Ha ei flott helg!

    SvarSlett