Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 21. mai 2015

Drømmehagen..


Eller
kanskje det var drømmen om en hage..

Det er overhode ingenting som minner om en hage
nå iallefall..


Her er det både gravemaskin og buldozer..

Og når de graver
finner de berg..

og selvsagt var det sånn at denne bergknausen
var akkurat der parkeringsplassen skulle være..


På netthandel har jeg kjøpt
mange flotte roser ..


..og de må fort i jorden, så de ikke blir ødelagt..

..og gravemaskinmennene må manøvrere disse svære maskinene
så forsiktig som de kan..


Men det går da fremover
og snart kan vi så

og da tenker jeg
at vi snart må finne frem gressklipperen
-en riktig stor glessklipper, må vite-


Gleder meg.. 

1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg til å besøke deg i hagen din. Jeg vet det blir flott!

    SvarSlett