Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

fredag 8. mai 2015

Skattejakt på låven..


Å neida - vi har da ingen låve..

Men på en gård dukker det stadig opp gamle skatter..

..som denne esken, som tydeligvis ikke hadde vært åpnet på åresvis..


Jeg må innrømme at det var veldig spennende å åpne..

- både for å finne ut hva som var inni
og om det kanskje var et musebol inni all treullen..


Men neida..
..her var det hverken mus eller andre ulumskheter..


Artig..
og helt ubrukt..

Nå må jeg bare finne meg en fin plass å sette det..


3 kommentarer:

  1. Hei ;)
    Så spennende med uåpnede esker! Litt av en skatt du fant der ;)

    God helg;)

    SvarSlett
  2. Nei så heldig du var da. Et flott sett.
    Klem

    SvarSlett
  3. Fantastiske skatter! Veldig kjekt å se hva du finner!

    SvarSlett