Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 15. august 2015

Blir så glad når solen skinner..


Selv om jeg
 - som tidligere nevnt -
ikke er værsjuk

så kjenner jeg hvor utrolig godt det gjør
når solskinnsdager faller på en fridag..


..og at det blåser gjør apsolutt ingenting..


Men egentlig hadde jeg kalkulert 
med litt gråvær i dag

for jeg har jobbe-hjemme-helg
 og hadde ganske mange
"to do"
på blokken min..


Jaja..
det løper ikke fra meg

for det viktigste er vel å være ute
og fylle opp lageret med solenergi
for lang tid fremover..

Vi fortjente virkelig denne solskinnsdagen nå..



2 kommentarer:

  1. Enig! Nyt strålene når de er her. Plutselig er det slutt! Vi fikk to solstråledager og nå er vi tilbake til " normalen"; øs-pøs��

    SvarSlett
  2. Ønsker meg litt sol jeg også. Det er lovet til onsdag og torsdag,men jeg har fri mandag og tirsdag. ja ja.
    Klem

    SvarSlett