Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 25. februar 2016

Ikke vår riktig enda..


Og jeg tror det kan bli leenge 
til snøen forsvinner..


 Men det står i avisen at det skal bli en 
varm og solrik vår..


.. så da forsvinner kanskje snøen 
på denne siden av sommeren
alikevel..

Men du verden så mye det er...


Og midt oppi all denne snøen
kom en kollega 
og viste meg dette nydelige linstoffet..

Hun mente at det ville passe perfekt hjemme hos meg..

- til sommeren -


..og jaggu tror jeg hun har rett..
Fargene er nok ikke helt perfekt gjengitt her, siden det er fotografert i lampelys..

.. men det er sånne farger at jeg får lyst på drops ..

Sååå søtt var det..

Men først skal vi altså gjøre oss ferdig med litt vinter..


2 kommentarer:

  1. Gardinstoffet var nydelig, men det er dagens gardiner også. Mye snø.. Ja det ser jeg. Men plutselig er den borte- vekk! Riktig god helg. Klem fra Birte

    SvarSlett
  2. Wow, dere har mye snø. Og så griner jeg på nesa hver gang det faller litt pudder!!! Her er det helt bart med tørr asvalt, deilig. Men man vet jo aldri hva som kan komme.
    Flott gardinstoff. Nydelig " akvarell" mønster, og lin er jo en herlig kvalitet. Jeg er opptatt av naturlig materiale.
    Endelig fredag, og så er det frihelg, som jeg ikke har hatt på to uker nå.
    Tror det blir litt vin på meg i helgen, ja.
    En riktig god helg ønsker jeg deg.

    SvarSlett