Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 2. mars 2016

Et "skavlestrikketøy"..


Nå skal jeg avgårde på syforening

Der hverken syr eller strikker vi..
Vi skravler og spiser god mat..

Men i dag tenkte jeg at jeg skulle ta med
et enkelt strikketøy
som jeg kan både strikke og skravle samtidig..

Så får vi se da..
om dette er noe jeg kan fortsette med..



3 kommentarer:

  1. Slike små prosjekter er greie å ha med på klubb eller strikkecafe.
    Jeg selv, og andre som er feks på en strikkecafe, må som regel rekke opp det som er blitt strikket der, for det er mye feil. Men så var det hyggelig mens man holdt på, he he...

    SvarSlett
  2. Jøjje meg, jeg henger ikke med lenger. Strikker du en liten fanakofte? God kveld fra Birte

    SvarSlett
  3. votter, pulsvarmer, arm til kofte ... i alle fall fint mønster og vakker farger.
    Ha glede med strikke og fortsatt god dag.

    SvarSlett