Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

tirsdag 8. mars 2016

Lyden av snøsmelting..


Det er så utrolig deilig
å finne en lun plass i solen
og bare kjenne på varmen fra vårens første solstråler..


..lukke øynene og høre den deilige lyden av snøsmelting..

drypp..drypp..drypp..


..for vi har endel snø som skal smeltes bort..


Og med lyset kommer også sylysten tilbake
så snart (håper jeg da inderlig...)
skal disse spisebrikkene 
gjøres ferdig..

Ønsker dere alle en finfin 8.mars..




1 kommentar:

  1. Hei - ja nå smelter det - deilig. Snøen kan gjerne ligge i fjellet til etter Påske - men så fort Påsken er over så er våren hjertelig velkommen.
    Flotte spisebrikker - lyse duse fine farger.
    KlemKKann

    SvarSlett