Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 20. oktober 2016

Grønne fristelser..


Tidligere i høst
fikk vi inn mange nye, fine grønnfarger
av garnet KNIT ME Lux...


.. og så var hjernen min i full gang  - igjen..
med å finne på noe jeg kunne strikke av disse herlige fargene..


Jeg hadde jo på ingen måte bruk for noe nytt strikkeplagg
men du vet - disse fristelsene..


Valget fallt på denne
fra heftet "Dale Urban Retro"


Litt andre farger, og annet garn
men fin ble den..

6 kommentarer:

  1. Det garnes så deilig ut! Og genseren var jo bare superfin i nydelige farger!
    Vi har alltid bruk for et strikkeplagg :)
    God strikke helg til deg.

    SvarSlett
  2. Fantastisk igjen! Genseren som du strikket er nydelig i nydelige farger. Men det nye garnet i grønnfargene er også fantastiske. Jeg er spent på hva som trylles frem denne gangen. Riktig god helg!

    SvarSlett
  3. Nydeleg gensar !

    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Det var veldig fine farger, flott høstgenser:-) Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  5. Så fin den ble :) Jeg holder også på med den genseren, i helt andre farger enn deg. Er virkelig ute av komfort sonen min når det gjelder fargene, men gøy å utfordre seg selv på fargefronten ;) Fin uke til deg!

    SvarSlett
  6. Så fine farger! Genseren ble kjempefin!

    SvarSlett