Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 1. oktober 2016

Småjentestrikk


Det er så mye fristende og fint
å strikke til de minste.


Du vet
når jeg jobber på Husfliden
og har "lukten" av garn rett utenfor kontordøren min..


.. så er det ikke så ofte at jeg kommer hjem
uten noen garnnøster i posen..


Søte detaljer, søte små knapper..


.. og en bitteliten rosa stripe
er nok pynt på en kjole med så fint mønster..

Heldige meg som er sååå glad i strikke..

6 kommentarer:

  1. Så mye fint du strikker:-) Ønsker deg en fin lørdag! Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  2. Jøjje meg for en produksjon. Og sååå vakkert! Alt som kommer fra din hånd er det!

    Her er det mye å glede seg til for små mottakere av nydelig hjemmestrikk.. Ønsker deg en strålende lørdag. Klem

    SvarSlett
  3. Lekkert - både gensar og kjole! Og nydeleg pute og votter i forrige innlegg. Heldige vertinne og så lurt funne på å laga akkurat dei to tinga. Eg fekk så lyst å strikka dei vottene at no er boka/mønsteret bestilt. Ha ei flott helg. Klem frå Inger

    SvarSlett
  4. oi, der var det mye pent jentestrikk, heldige dem!

    SvarSlett
  5. Lekker både gensar og kjole.
    Heldige ho som får desse !

    God haust frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Så utrolig skjønt sett. heldig den som får dette.
    Nydelig.

    SvarSlett