Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 12. februar 2017

Nytt lappeprosjekt på gang..



Ja, da er jeg i gang igjen da...
..med disse hexagon-lappene mine..


Foreløpig bare 42 lapper
og da mangler jeg vel bare ca tusen til..

Haha.. Jammen godt jeg er en tålmodig sjel..

Grønne og deilige stoffer fra Tilda..

Så får vi se da..
og det blir så stort som planlagt
eller om det ender opp i en dukkeseng..


4 kommentarer:

  1. Du er den flinkeste eg kjenner! Dette (og) blir sååå fint. Ny-kvelden-klem

    SvarSlett
  2. Du verden, dette tegner til å bli et ordentlig tolmodighetsarbeid ja! Skal det bli et sengeteppe? Nydelig er det i alle fall.

    SvarSlett
  3. Ahhh så fint - blomster i snøen :-)))
    Dette blir en nydelig teppe. Herlig stoff fra Tilda. Ha masse glede fortsatt.
    Vinter klem fra sør. God helg ønsker Viola

    SvarSlett
  4. Så fine stoff og farger :) Jeg er også glad i Tildastoffene og bruker de mye.

    SvarSlett