Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

mandag 20. februar 2017

For tidlig å bli utålmodig..



I morges så det sånn ut..
Vintervakkert..


.. men i går var jeg en tur rundt i hagen..
for å se om det var begynt å spire..

Det er bare 20. februar
Jeg må nok være tålmodig en stund - eller to - til..


5 kommentarer:

  1. Ja en liten stund før vår ja. Skjønt her er bare regn og noe spirer og blir lurt. Ser på det grønne arbeidet ditt under her. Så vårlig og lekkert.
    klem

    SvarSlett
  2. Tolmodighet er en dyd, og heldigvis går vi nå raskt mot lysere tider.

    SvarSlett
  3. Snøen kjem nok, håpe den kjem snart og gjer frå seg før
    me begynner å lengte til varme kveldar i sommar.
    Takk for kommentar om vinterferie.
    Eg er pensjonist så eg er så heldig å ha ferie når eg vil :)
    Og å vere ilag med barnebarna er toppen.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Snø er over her. Vi hadde så deilig januar og februar.
    Nå kommer første blomster. Vår i sikt.
    Jeg tar tur i hagen og i naborlag-hager og det er så hyggelig å se om
    begynt å spire :-)))
    God hagetur for deg og mange første vår glede.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett