Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 1. mars 2017

Laget av mormor..


Denne lille dressen
begynte jeg på i fjor
da jeg skulle til Palma på jentetur..

Greit med noe enkelt strikk på flyet..


Så ble den lagt bort
Den lille var jo enda bare en liten "prikk i magen"..


Nå begynner hun å bli stor jente
og jeg fant ut at nå må den jaggu gjøres ferdig..

Praktisk og fin
og mange gøye knapper..

(Strikket i Panda fra Rauma/Raumaoppskrift)



5 kommentarer:

  1. Så koselig den ble da. Heldig liten jente som får varm ull på nesten hele seg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin! Du bare tryller frem de vakreste plagg.

    SvarSlett
  3. Fin dress til veslejenta.
    Artige knappar du har funne.

    SvarSlett
  4. Nydeleg dress til heldig jente :)

    SvarSlett
  5. Super fin dress... herlig varm og koselig.
    Søt knappene. Hilsen til deg.
    God søndag ønsker Viola

    SvarSlett