Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 26. mars 2017

Våren er på gang..


Se hva som dukket opp av snøen i hagen min..
Sånnt blir man glad av..


Og inni uthuset er potter, bøtter og spann full av stauder
kjøpt på nettet, i år, som så mange andre år..

Men i år kom de altså tilsendt veldig tidlig..

Alikevel, satser jeg på at om bare litt over en måned
er de klar for utplanting..

- for her blir det storfin fest til sommeren, og da bør hagen blomstre -



4 kommentarer:

  1. Ligg snøen enno der du bur ?
    Her smeltar snøen etterkvart som den legg seg no så
    dei tidlegaste vårblomstrane er her.
    Spennande med staudene i krukkene dine. Håpe me får sjå dei
    når dei blomstrar.
    Takk for kommentar hos meg på den gode filmen.
    Ha ei fin ny veke.

    SvarSlett
  2. Snøklokker er min barndoms aller første vår-blomst, men jeg har den dessverre ikke her jeg bor nå. Koselig å se den her hos deg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Ja vi er nok ikke forsikra mot litt snø.April er jo også lunefull da.
    Koselig med snøklokker.
    Klemz

    SvarSlett
  4. Snøklokker... som navnet antyder :-)) deilig bildet.
    Her til meg kommer i februar... men dessverre har jeg ikke mye snø i vinter.
    God vår helg ... kos deg. Klem fra Viola

    SvarSlett