Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 23. april 2017

Orange fristelser..



Så har jeg latt meg friste igjen..
av ORANGE denne gangen..


Den frister jo ekstra
når jeg mot slutten av april
våkner til dette vinterværet..


Nydelig å se på..

MEN 
jeg hadde faktisk hageplaner for denne helgen..


Jaja..
Vi får se om det orange garnet blir til noe..
- en Marius, eller en Fana..kanskje..

Iallefall
en farge til å bli skikkelig glad av..


4 kommentarer:

  1. Såååå flotte farger. Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

    SvarSlett
  2. Det snør litt overalt om dagen, tror jeg. Ikke uvanlig i april dette, i alle fall ikke her. Da kan det friske opp med dette fine garnet. Farger gjør noe med oss, det er i alle fall helt sikkert.

    Fortsatt god mandag fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Nydeleg farge du skal strikke av.
    Våren er eit kapittel for seg sjølv, me gløyme lett at det kanskje var slik i fjor også ..?

    SvarSlett
  4. Nydelig farge. Blir spennende å se hva du strikker!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett