Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 28. mai 2017

Sommerhelg i Oslo


Motivet av syrinene som blomstrer utenfor Stortinget
er alltid like vakkert..

**

Jeg har vært en tur til Oslo i helgen
..fordi niesen min fyllte 40..

Det var full sommer i byen
og strålende vær..


Jeg brukte lørdagen
til å finne meg en kjole til et bryllup (puh.. i den varmen..)
og til å bare rusle rundt og nyte sommeren..

På Aker Brygge er det satt opp mange benker fram mot sjøenkanten
og det var deilig å bare sitte der å se på folk og utover sjøen..


Nydelige, blomstrende tulipaner i allverdens deilige farger..


Litt påfyll av vann og kaffe..


.. og selvfølgelig noen runder med strikkepinnene på hotellrommet..

Med andre ord: En herlig Oslohelg


3 kommentarer:

  1. Koselig med helg i hovedstaden. Den jakka under her er bare så skjønn! Finere med katter enn med sauer syns jeg.

    SvarSlett
  2. Herlige bilder fra en fin helg, nå regner det og er ikke fult så fint her i Oslo :)

    SvarSlett
  3. Nydelege bilde frå Oslo.
    Eg skal dit neste veke, langhelg. Gler meg ustyrteleg !!

    SvarSlett