Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

tirsdag 8. august 2017

Sommersøtt i hexagon


Etterhvert kom både sommer og varmen til trøndelag..
.. det betyr at vi kan kose oss i hagen ..


Sydde meg en sommer-ute-pute
i små hexagon..

Kanskje det ble litt vel i søsteste laget
men litt sommersøtt må det jo være..




.. eller kanskje det passet bedre på de gamle hagmøblene
fra dengang det var meieri her på gården..


Uansett - vi nyter sommeren mens vi har den..

3 kommentarer:

  1. Nydelige puter! De var kjempefine i din herlige have :)
    Kos deg videre i sommervarmen her regner det.

    SvarSlett
  2. Jøjje meg så vakkert! Dette har du virkelig øye for!

    SvarSlett
  3. Dette ser ut veldig godt :-)) KOSELIG... god søndag... god sommer fortsatt.
    Klem fra Viola

    SvarSlett