Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

tirsdag 22. august 2017

Pause...


Da har jeg tatt en pause fra bloggverden..

Kanskje jeg kommer plutselig tilbake..

Enn så lenge ønsker jeg dere alle en nydelig og fin høst.

Klem fra Inger Johanne





3 kommentarer:

  1. Jeg forstår.....
    Det har vært en glede å følge deg.
    Klem fra Birte

    SvarSlett
  2. Håpe du stikk innom av og til.
    Takk for laget hittil.

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. God sensommer og høst deg også... vi venter...
    pause er av og til veldig god :-)
    Klem fra Viola

    SvarSlett