Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

mandag 20. november 2017

Heisann og hoppsann..



Om ikke så veldig lenge er det jul - igjen...


Men disse musene har
egenetlig ikke noe med den kommende julen å gjøre..


..bortsett fra at jeg for mange, mange år siden kjøpte 
dette herlige julemønsteret til AnnAKa


Nå hadde jeg lyst å sy spisebrikker til hytten
som kan brukes hele året


Det ble derfor litt enklere, fremdeles søte, hverdagsmus..

9 stk klar til quilting

- så var spørsmålet -
skal jeg/eller skal jeg ikke
kjøpe meg en egen quiltemaskin...

Tenke, tenke, tenke...

Uansett
Musene går en utrygg tid i møte
for denne uken kommer det 
ny katt til gårds..

Dere må ha en superduper
"snart-slutt-på-november-uke"


1 kommentar:

  1. Super-veldig-veldig fine! Du er sååå flink. Ja, du er et forbilde for meg. Du tryller frem de fineste ting. Gleder meg til et lite blogg-innlegg om ny katt. Spennende.

    SvarSlett