Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 25. juli 2018

Tirillgenser = enkel sommerstrikk


Jeg synes disse "Tirill-genserne" er så fine
Enkel og lettstrikket


Jeg strikket denne  til lille barnebarnjenten vår..

Hadde bestemt meg for at denne gangen 
skulle jeg strikke  blått eller grønt..

..men denne rosafargen var jo bare helt nydelig..

Fort gjort å strikke på pinner 4 og 5

- og til høsten skal jeg strikke en til meg sjøl også -

For før eller siden blir det vel kaldt nok i været 
til å kunne bruke en sånn genser.

Klem

1 kommentar:

  1. Nydeleg genser.
    Søster mi har strikka fleire Tirilgensere, kanskje eg skal prøve
    eg også etterkvart.
    Tusen takk for gode ord til innlegget mitt.
    Klem

    SvarSlett