Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 29. november 2012

Bursdagsgave


I dag gav jeg meg selv en fridag i bursdagsgave
 en dag nesten helt uten "må gjøre"..

Satte meg med kaffekoppen og så på God Morgen Norge,
 mens fullmånen skinnte som en diger, lysende kule gjennom trærne.

Ole Edvard Antonsen og Didrik Sollie Tangen fremførte sesongens første 
O' Helga natt.. Nydelig!


En nydelig november i Trondheim er snart over, og ute i hagen vises enda spor etter sommeren som var.


Aah.. Noen ganger er det såå godt å bare kose seg.

3 kommentarer:

  1. ...fordi du fortjener det! Og fullmånen var berre heilt nydeleg her på Radøy også i dag morges då eg kjørte på jobb, såg nesten meir på månen enn på vegen. Håpar du har hatt ein strålande dag.

    SvarSlett
  2. Det var en fin bursdagsgave:-) Gratulerer med dagen!

    SvarSlett
  3. Gratulerer:) Du fant den optimale sjøl-gaven ser jeg:) Bursdagsklem herfra:)

    SvarSlett