Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 22. november 2012

Problemer - Fullt på bloggen. Merkelig !

Hei, og god morgen.. Her er klokken kvart på seks, og jeg er på data allerede, mens jeg spiser frokosten min..

Vil bare si at dette som nå skjer i "bloggverden" ikke kan være riktig. Plutselig fikk jeg bare engelsk tekst/kommandoer. Trodde det bare var hos meg, inntil jeg ser at mange har det samme problemet. Har i ettertid fått endret det til norsk - men den norske teksten er dansk..!

Så får jeg beskjed om at det er fullt, jeg får ikke laste inn flere bilder.. Nå er det også mange der ute som har fått samme melding.. Vi kan betale noen dollar i måneden å få bedre plass... Jeg, og mange andre har oppfattet at dette er gratis.. Hva skjer? Det er iallefall noe som ikke stemmer her.. Jeg skal ikke kjøpe mer plass før jeg har funnet utav dette.. Håper å få tilbakemeldinger på dette.

Ha en strålende fin fredag, alle sammen..

Hilsen Inger Johanne

3 kommentarer:

  1. Akkurat det samme har kjedd hos meg og.... Og jeg skjønner ikke hvordan jeg kjøper mer plass heller...Må nok bare vente og se...

    SvarSlett
  2. Jegkjøpte mer plass.. Er jo blitt "avhengig" av dette. Men jeg synes det er veldig rart at så mange fikk problmet samtidig.

    Hvis du prøver å legge inn et bilde på bloggen din, får du opp en melding. På det øverste medlingen klkker du på den blå skriften ( dette er bare etter hukommelsen, håper jeg forklarer riktig). Da får du opp noen valg om hvor mye du vil betale. Jeg valgte det minste beløpet (ca 2 dollar i måneden). Klikk på det og du kommer videre til å legge inn navn, kontonummer etc...

    Det er jo ikke store beløpet. Det er bare det at jeg trodde dette var gratis..

    Lykke til. Hvis ikke må du bare spørre mer. Ha en fin bloggelørdag videre.

    SvarSlett
  3. Forminsker du bildene før du laster de opp? Jeg har to blogger på samme bruker, og den ene bloggen har jeg hatt i snart 4 år, og jeg har fortsatt ikke nådd maksgrensa for bildene. Og, som du vet, jeg har veldig mange bilder i bloggene.

    SvarSlett