Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

fredag 19. juli 2013

Et år som blogger - hva nå..?



Nå er det ett år siden jeg la ut mitt første innlegg..
Ett år siden jeg valgte å dele trønderlivet mitt med fremmede mennesker..

Jeg er nok en bitteliten blogger
i denne store bloggverden

Har ingen ambisjoner om å være så stor heller.

Men det har vært veldig gøy..
.. nye bloggvenner har jeg fått meg..

..og tusen takk for alle hyggelige kommentarer..

Jeg synes faktisk dette er en ganske grei hobby..
og har vurdert det dit henn at jeg fortsetter en stund til..

Har jo mye mer på hjertet..


- Vi begynner sansynligvis på restaureringsprosjektet av gården nå i høst..



- Jeg har begynt å sy på saueteppet..


- og jeg skal på jentetur til barndommens rike....
(ved Holmefjord)


Så - da sees vi, da..


5 kommentarer:

  1. Gratulerer med et år som blogger, jeg synes det er hyggelig å lese bloggen din.

    SvarSlett
  2. Fint at du trives i denne brokete bloggverdenen og tenker å fortsette, vi har vel alle fra tid til annen noen tanker om det er dette vi vil bruke energi på.... Sjøl tenker jeg slik at så lenge jeg kan bestemme sjøl hva og hvor ofte - og samtidig får litt respons og synes det er mer givende enn tappende - ja da holder jeg på:))) Lykke til videre:) Klem

    SvarSlett
  3. Hei;)
    Det er alltid så hyggelig å lese innleggene dine og se de flotte bildene dine;) Jeg gleder med til å følge prosjektene dine videre. Her har vi takket for oss på fjellet og vi er ferdigpakket og setter kursen sørover i morgen:)
    Kos deg med jentetur og håndsøm.

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. Åh som jeg gleder meg til fortsettelsen. Blir spennende med huset.

    SvarSlett
  5. Velkommen til Holmefjord!

    SvarSlett