Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 6. juli 2013

F-e-r-i-e-s-t-a-r-t..



Da har jeg "landet" i den Norske fjellheimen
klar for å tilbringe årets sommerferie..


 Og bedre start på ferien 
enn 27 deilige varme grader
kunne jeg vel ikke ønsket meg..


 En hel dag til å senke skuldrene og finne ferieformen..

Litt for varmt til strikking i dag
men selvsagt er nytt prosjekt med denne gangen også..
Siste nytt fra høstkolleksjonen til Rauma..


..og fremdeles har visst ikke Google stengt "linjen" min..
(De truet nemlig med det - hvis jeg ikke oppdaterte noe på bankkortet mitt..)


God sommerhelg til dere alle..

2 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Vi har også tilbrakt helgen på fjellet;) Hytta er mitt "fristed". Vidunderlig;)
    Har lenge tenkt å strikke innom Husfliden for å gjøre meg til kjenne!! Skal få gjort det etter ferien, for det er noen år siden vi har hilst på hverandre;)
    Ønsker deg fine dager på Oppdal;)

    Klem fra Ann-Mari
    ps. jeg fikk også beskjed om å betale!! men det er lenge, lenge siden...........

    SvarSlett
  2. Kos deg i fjellheimen. Det er alltid artig med nye strikketøy, kjøpte et da jeg var innom Trondheim i forrige uke.
    Det er også alltid artig å gå innom husfliden og se alt det fine dere har.

    SvarSlett