Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 28. juli 2013

Grønt, sjønt og matchende..


Som "kvinnfolk" flest, synes jeg det er greit at ting matcher littegrann..

At jeg på en fjelltur skulle matche så til de grader
naturen..
..det var på ingen måte planlagt..




Se så vakkert..
Det så ut som om noen hadde strødd utover
en pose med diamanter 

Men det er bare duggdråper i den 
irrgrønne høyfjellsmosen..


Og hjemme lå den grønne emaljeringen
som jeg kjøpte på Husfliden i vår...
Den hadde nok matchet, den også..

Men det egner seg overhode ikke å bruke ringer på fjelltur
for da hovner fingrene opp
og minner mest om små pølsesnabber...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar