Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

tirsdag 8. januar 2013

Tips til gave..?


I november var jeg og en venninne på hytten.
Vi koste oss, strikket og slappet av.

 Vi kommenterte disse stygge tenn-brikke-boksene, som er et "must" når vi har peiser som skal fyres opp..

(Tenk å produsere noe så grusomt stygt, som skal brukes inne i hus..)


Selvsagt kan disse boksene stå både på boden eller i et skap, men det er jo mest praktisk å ha dem der de skal brukes.

Og så har min kjære venninne tenkt litt på dette
og til jul fikk jeg denne koselige pakken..


Tennbrikkeboks med hjemmestrikket skjuler..
(Mønsteret har hun komponert sjøl)

Og jeg som både strikker og syr, blir alltid veldig, veldig glad når noen lager noe til meg.

Utrolig flott..

Tusen takk, flinke Wenche..





5 kommentarer:

  1. Kjempefin - et flott gavetips til hyttefolk og andre med peis:) Farger og mønster kan man jo utvikle i det uendelige.... Takk for deling:) klem

    SvarSlett
  2. Takk for super ide. Har alltid irritert meg over disse stygge innpakningene. Jeg tømmer de over på en zink-bøtte, men dette var et godt alternativ.
    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  3. Denne var jo dekorativ og nyttig!!
    Ikke særlig fin disse boksene nei :)

    ønsker deg en fin helg

    SvarSlett
  4. Kjempefin! Vet du hvor mange masker hun la opp?

    klem

    SvarSlett
  5. Hun trodde kanskje at hun hadde 80 masker. Garn: Mor Åse.. (Jeg har den på Oppdal, så jeg kan ikke telle etter akkurat nå)..

    SvarSlett