Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 1. desember 2013

Julebordshelg i uværet..


Er det ikke rart
at det finnes så utrolig mange sjarmerende steder,
som vi nesten aldri har hørt om..


Som denne helgen
da vi dro til Patrusli Gaard
i Tydalen.. på julebord


Vel ankommet gården
ble det servert gløgg i Årestua..
Varmt og godt, røykfullt og veldig, veldig koselig..


Deilig mat, det meste hjemmelaget
Familiedrevet, trivelig  og god service..


Gården driver med riding, de har 35 hester..
Vi skulle ri..
Jeg har aldri sittet på en hest før, og er nok ikke av de tøffeste,
men også jeg skulle ri...

Dessverre måtte vi droppe det. Snøstormen ulte rundt husveggene og sikten var dårlig

Men det ble en flott helg - uansett
Og ridingen kan vi nok ta igjen en annen gang..






3 kommentarer:

  1. Dette må man kalle ekte julestemning av den gode gamle sorten:))) Flott sted dere har vært på:) Takk for oppmuntrende kommentar inne hos meg - nå er det bare tida og vegen som de sier her;) Klem

    SvarSlett
  2. Virkelig julestemning;) på en fantastisk plass;)
    Ønsker deg en aktiv uke;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Så flott julestemning i dette innlegget da. Så koselig sted.
    Klem

    SvarSlett