Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

tirsdag 31. desember 2013

Godt nytt år !




Det er tidlig morgen
på årets siste dag..

2013 har vært et travelt år
men et fint år

Jeg er heldig - jeg vet det!
Håper også dere andre sitter igjen med samme følelsen.

Jeg har brukt juleferien min på å være syk i år,
ikke sånn alvorlig syk
men dårlig nok til å ikke orke stort annet 
enn å sitte i en stol

De lange, gode turene i dagslys og frisk luft som jeg hadde gledet meg til
skal jeg nok få tatt igjen..

..for i morgen starter det et helt nytt år
med helt nye muligheter..

Jeg gleder meg til å ta fatt på 2014.

Ønsker dere alle et fint og innholdsrikt nytt år.


2 kommentarer:

  1. Ønsker deg et riktig godt nytt år! Takk for alle koselige kommentarer på min blogg i 2013, du skal vite at de blir satt pris på:)

    SvarSlett
  2. Hei;) Så ergelig å bli syk når du omsider har litt fri:( Men sånn er det vel ofte med en kropp som jobber mye. Nydelig bilde du har postet;) Alltid koselig å titte innom bloggen din. Håper du får et supert 2014;)
    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett