Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 5. desember 2013

Morgenstemning i Trøndelag..


Snøen hadde lavet ned..
Det var som et eventyr å gå ut i morges..

  


Jeg går snarveien ned til bussen
Jeg kaller det for "hundremeter-skogen"

Der er det både mørkt og sleip på denne årstiden
men i dag var det så fint

Det gjorde ingenting å måtte vasse i dypsnøen


..og det gjorde heller ikke så mye
å måtte vente leenge på bussen..


Til og med i sentrum var det eventyrlig vakkert..
Jeg måtte rett og slett stoppe å ta noen bilder der også..


Så heldig vi trøndere var 
som fikk oppleve en såå nydelig dag..

Og på nyhetene nå hører jeg om et aldeles forferdelig uvær
..overalt..

Håper det står bra til med dere alle.

3 kommentarer:

  1. Hei;)
    Helt vidunderlig med den snøen vi har fått. Jeg liker dette;) Nydelige bilder du har fra en tidlig morgenstund. Førjulsstemning til å bli glad av;)
    Fortsatt fin advent;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Nydelig med hvit snø, alle burde få litt hvit jul.

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder, hyggelig å se.

    SvarSlett