Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 24. mai 2014

Til Palma - med strikketøy..


Da er jeg pakket og klar for 2014 utgaven
av SYFORENINGSTUR..

TIL Palma
MED strikketøy..

Nytt strikketøy..
Og dette vil nok vare leeenge..


Pinner nr 2..
Rillestrikk..


Jentene på garnavdelingen sa at jeg 
måtte kjøpe petrolgrønn farge

ALLE kler petrolgrønn, sa de..

..og så måtte jeg ha karbonstrikkepinne..

Men syforeningen vet nok ikke
at jeg stiller med strikketøy i bagasjen..

Vi er da syforeningen "UET"
Uten-En-Tråd..



Men i mangel på godt sovehjerte
og lys våken tidlig på morgenkvisten

kan det bli deilig å snike seg inn i stuen 
for å strikke noen omganger..

Og NEI
jeg skal ikke ha epletreet med meg nedover
Jeg bare prøver å gjøre bildene mine
"bloggete"..



God uke til dere også..


Og når været er sånn i Trondheim i dag
så er det neimen ikke vanskelig å glede seg til en sydentur..


2 kommentarer:

  1. Du greide å gjøre bildene dine bloggete;) Det å ha strikketøy i bagasjen er alltid kjekt.
    God tur Inger Johanne;)

    SvarSlett
  2. God tur med nytt strikketøy:)

    SvarSlett