Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

mandag 14. juli 2014

Mobil jordbæråker..


Mobil jordbæråker
er genialt..

..samtidig som det er både dekorativt og fristende..


Store, faste - og litt søte..


Nydelige ROSA blomster
(Jeg trodde jordbærblomster var hvite, men disse er nydelig rosa..)


Ingen snigler når dem
Kan flyttes etter solen, vinden, lune kroker - bort fra regnet

kan til og med taes med på ferie - innenlands..

Dette skal jeg nok gjøre flere ganger..


2 kommentarer:

  1. Råfin jordbæråker;) Hadde samme sorten i fjor, men i år glemte jeg å kjøpe! Må sette det på kalenderen til neste år;) Jordbærene i pallekarmene blir bitte små i år, det har vært litt tørt. Men det ofrer jeg gjerne;) Butikkene har bær;)
    Med lettskyet vær skal jeg se om vinduene skal få en runde med såpevann.

    Fortsatt fin sommeruke;) Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Det var jo veldig smart, en liten mobil jordbæråker:-) Flotte bilder:-) Klem Marianne

    SvarSlett