Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 23. juli 2014

Sommer i solnedgang



På de fleste sosiale medier
vrimler det av bilder med
SOLNEDGANGER


Den ene vakrere enn den andre

Ja, det kunne jo nesten blitt vel mye idyll

MEN
med en sommer som dette
må vi bare nyte
publisere
glede oss sjøl og hverandre

med noe av det vakreste 
"naturfenomen"
som finnes


En times gåtur herifra
ligger Gjevilvatnet

Noe godt i sekken,
joggesko og fotoaparat..


Rett og slett vakkert
(Fjellsiluetten til høyre er Blåhø)



Klokken er 23 på kvelden

kuene i kløverengen
det er lyst
det er sommer

..aah....





2 kommentarer:

  1. Denne sommeren er fantastisk, vi må nyte hvert sekund, snart uler nordavinden rundt hushjørnene igjen:)

    SvarSlett
  2. Nydeleg! Og tenk slik har vi det kvar dag no, det er berre å nyta :) Ha ein super sommar vidare. Klem

    SvarSlett