Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 1. mars 2015

Bygget garderobe..



Nå har vi bodd her i 3 måneder
og brukt veldig mye av denne tiden på å leite..

..hvor er buksa mi, hvor er skjorta mi...
Vi vet vi har det et sted, men hvor...

Denne helgen ble satt av til montering..


Vi "spanderte" 6 kvadratmeter til garderobe
og tenkte lite på at rommet inneholdt
2 dører, et vindu og skråtak..

Men du verden, hva som kan gjøres med smarte løsninger..


Tok selvsagt pause noen timer
for å få med oss en 3 mil og en 5 mil i Falun

Guri for noen idrettsutøvere vi har
..og i dag var Petter bare helt rå...


Så ble det ettermiddag og lampelys igjen
og enda mere skruing, saging og montering..


En enkel kjole for  å beregne hengehøyde..

Dette ble såå bra, gleder meg til å få orden og system igjen..

Godt med alt som er unnagjort inne
før utesesongen begynner

FORDI
der har vi virkelig litt å ta fatt på..


3 kommentarer:

  1. Det må man si! Jeg misunner deg masse garderobeplass. Dere er flinke. Klem fra meg til deg

    SvarSlett
  2. Den garderoben din var bare helt super!!

    SvarSlett
  3. Det blir en skikkelig flott garderobe. Herlig med god garderobeplass.
    Klem

    SvarSlett