Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 23. april 2015

Placebo.. eller ..



Som sikkert de aller fleste andre
er også jeg fryktelig avhengig 
av at høyrearmen virker...

Den gjør jo det, men den er bare litt kranglete om dagene..

Men nå har jeg vært hos
teraputen
og 
bortsett fra de fryktelig vonde nålene 
har han gitt meg en stor, gul gummistrikk


Den festes på døren
og er like effektfull
som det flotteste treningsinstitutt..

sies det..

..så da må jeg bare fortsette å hale og dra i den strikken, da..


..for da mente nålestikkerterapauten
at jeg fint skulle klare å både kose meg
og dra betalingskortet mitt
i Budapest..

...den vakre byen ved Donau..

Uansett - nå er jeg pakket og veldig klar!




1 kommentar: