Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

fredag 17. april 2015

Venstrehåndsarbeid..


Au..
Jeg har fått så vondt i armen min

i høyrearmen..

Det betyr en bitteliten pause
i både strikking
..og blogging..

Inntil videre
må dere ha det riktig bra alle sammen
og god helg.

4 kommentarer:

  1. Au da!!!

    God bedring og
    God helg fra Ann-Mari


    SvarSlett
  2. Uff da. Da vil jeg bare ønske deg god bedring og god helg.
    klem

    SvarSlett
  3. Ikkje noko kjekt, nei. Håpar du kjem deg fort. Og no som du sikkert hadde tenkt å jobba med hage og. Klem

    SvarSlett
  4. Ikke bra med vonde armer:( Men kreativitet kan blomstre på så mange måter:) Når denne stormen har passert oss blir det kanskje vår der ute, gå tur og fyll sansene med alt som skjer.... Klem

    SvarSlett