Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 3. september 2015

Det blir etterhvert..


Det er ikke høsten riktig enda
men dette var vel det vi rakk
det første hageåret her på bruket..


Litt bærbusker, noen syrin
og denne Storhjelmen
er vekster som sto her fra før..


Roser ble plantet før håndtverkerne var ferdig
og maleren måtte sette stillaset sitt
midt oppi rosebedet mitt..


..egentlig et perfekt roseklatrestativ..


Stabburstrappen
venter bare på toppsteinen..


Lego storkoser seg på gården
og synes at hagearbeid sammen med matmor
er svært så trivelig..


Joda
vi kom da et stykke på vei denne sesongen

men sommeren gikk da så fryktelig fort..


2 kommentarer:

  1. All grunn til at dere gir dere sjøl et klapp eller flere på skuldra;) Nydelig hagestart, og dere har tydeligvis en plan....! Nyt høsten - med den kommer også sikkert nye ideer til hagen:) Klem

    SvarSlett
  2. Trappa ble flott du. Ellers også så er starten flott.
    klem

    SvarSlett