Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

tirsdag 29. september 2015

Tid til "lapping"..


 Det skulle bare én tur innom Quiltegården 
før jeg ble skikkelig inspirert
til å gjøre ferdig 
noen lappeprosjekter


Joda
- det mangler vel ikke på inspirasjon -

..det har manglet litt tid..


Lenge siden jeg begynte på dette..


Så gjenstår det å se hva det blir til slutt..

Gøy å sy igjen, var det iallefall..


5 kommentarer:

  1. For noen nydelige farger du har valgt! Gleder meg til å se ferdig produkt. Blir d et slumreteppe, eller en duk kanskje? 😄

    SvarSlett
  2. Dette fortjener å bli ferdig! Spent på å se sluttresultatet.

    SvarSlett
  3. Fantastisk. Tenk om jeg kunne klart dette... Men en vakker dag må du lære med dette. Så fint det (og) var!

    SvarSlett
  4. Dette blir fint!! Duse og gode farger, og skikkelig koselig detalj med de sauene :)

    SvarSlett
  5. Hilsen til deg Inger Johanne. Så fint blir teppe. Så søt med hjerten og får. Ha glede med sy fortsatt.
    God uke ønsker deg Viola.

    SvarSlett